Ständig utveckling och stöd längs vägen
Sedan de började med Verendus 2011 har mycket hänt hos Husvagnshuset, men också i Verendus funktionalitet.
– Det rullar på smidigt med nya uppdateringar och funktioner. Till exempel att vi nu kan ta emot Swish i kassan, och att vi precis genomfört vår första inventering med hjälp av Verendus. Många våndas ju inför en inventering, men det gick jättesmidigt – det var bara att scanna och skriva in antalet, berättar Rikard, och fortsätter:
– Upptäcker vi något som inte funkar eller behöver hjälp brukar vi maila in och får alltid snabb återkoppling.
Framöver vill Husvagnshuset fortsätta utveckla verksamheten i Frihamnen. Tillsammans med kollegorna på Harry Hansson Marincentrum vill de locka fler kunder till anläggningen för att upptäcka friheten som ett fritidsfordon ger, oavsett om det är ute på vägarna eller till sjöss.
– Målsättningen är att vi ska kunna anordna fler events och kundkvällar. Det gjorde vi mycket förr, och de aktiviteterna har skapat starka relationer till våra kunder, som fortfarande består idag, avslutar Rikard Peterson.