Om Verendus

Användarvärde och arbetsglädje i fokus.

Verendus är Europas marknadsledande affärssystem för fritidsfordonshandlare. De främsta fördelarna med Verendus är att systemet är byggt för, och utvecklat med, kollegor i branschen, att systemet är användarvänligt och lätthanterligt för dig som användare och att lösningen är helt webbaserad med arbetsflöden som är anpassade för branschens samtliga verksamhetsområden.

Verendus mission är att hjälpa återförsäljare att nå sin fulla potential och samtidigt förbättra vardagen i branschen, genom smarta och användarvänliga IT-lösningar och kopplade arbetsflöden. Vårt arbetssätt, både internt och med kunder och partners, bygger på förtroende för varandra, att användarvärde är i fokus, högt engagemang inom teamet och att vi tar action för att alltid
komma framåt.

Kund- och användarvärde i framsätet

Vi är ett passionerat team med stort engagemang i den kontinuerliga utvecklingen av Verendus, med kund- och användarvärde i fokus. Vi jobbar långsiktigt och drivs av att vara det bästa affärssystemet på marknaden för våra kundsegment.

Vi kan stolt konstatera att vi, under det senaste decenniet, förändrat och förbättrat hur hela branschen jobbar i norra Europa. Våra lösningar ska hålla högsta kvalitet men också vara enkla att använda – det är då ni, våra kunder, verkligen får nytta och glädje av affärssystemet. År efter år.

En arbetsplats för glädje och utveckling

Vår målsättning är också att vara den bästa arbetsplatsen för oss som jobbar här – en arbetsplats där vi kan växa professionellt och personligt, känna glädje och samtidigt ha tid över till annat viktigt i livet.

För att säkerställa att vi trivs och utvecklas, följer vi regelbundet och anonymt upp hur vi mår på jobbet. Resultaten är glädjande och visar att vi i tio gånger större utsträckning än andra tech-bolag skulle rekommendera Verendus som arbetsplats.

Gillar du att arbeta med en produkt som verkligen skapar förändring och kontinuerligt utvecklas? Vill du vara en del av ett team med nytänkande och problemlösande kollegor? Då har du hittat rätt.


Verendus är en del av Progrits – en växande nordisk mjukvarugrupp med fokus på branschanpassade informationstjänster och affärssystem. Genom Progrits samarbetar vi för att skapa starkare kunderbjudanden och bättre arbetssätt.

För mer information om Progrits besök www.progrits.se



Vårt team

Adam Ulvegard
Produktägare
Arvid Jägenstedt
Försäljning & Affärsutveckling 
‭070-062 64 73‬
Carolina Lagerström
Customer Success
Christoffer Rohani
Utvecklare
David Ivarsson
Utvecklare
Dick Darelid
COO / Grundare
073-959 72 55‬
Didrik Nordström
Utvecklare
Erik Anjou
Customer Success
Fredrik Bäckstrand
Customer Success / Marknadskoordinator
Henrik Gerdin
Head of Product and CS
Isuru Buddhika
Utvecklare
Lukas Seiborg
Försäljning & Affärsutveckling 
‭076-174 41 34‬
Marcus Vilhelmsson
Utvecklare
Markus Johansson
Utvecklare
Nicklas Ring
Utvecklare
Omid Golshan
Utvecklare
Oscar Björsell
Försäljning & Affärsutveckling 
‭076-014 08 98‬
Petra Hagman
UX-designer
Richard Lind
Customer Success Manager
Rickard Ahlbom 
VD 
Samuel Eklund
Utvecklare
Ted Agnér
Utvecklare
Teodor Hansson
Team Leader Customer Success

Verendus 

Alfred Hämäläinen
Försäljning & Affärsutveckling 
+47 9027 47 39
Alexander Enberg
Försäljning & Affärsutveckling 
+47 476 13 808
Jonas Dalin
Försäljning & Affärsutveckling 
+47 482 78 222
Svenn Roger Odden 
Regionchef Norge 
+47 919 918 00

Verendus 

Andreas Neu
Head of Operations
Frederik Swoboda
Customer Success
 Marius Liekefett
Key Account Manager 
Thomas Maslin
Business Consulting and Support
Wolfgang Steiner
Customer Success
André Petzold
Product Owner
Marissa Voigt
Customer Success
Boka demo!

Boka demo

Vi visar gärna hur du kan jobba smartare. Fyll i formuläret så visar vi dig fördelarna med Verendus!

Håll dig uppdaterad och få senaste nytt från Verendus – prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Till toppen av sidan